Η εγγραφή στο site μας είναι απαραίτητη για να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε την παραγγελία που θέλεις να κάνεις. Για την ακρίβεια, για την παραγγελία χρειάζονται στοιχεία όπως η διεύθυνση, το τηλέφωνο και το e-mail για να είναι δυνατή η παράδοση της παραγγελίας. Επίσης, με την εγγραφή σου στο Home Market έχεις μεγαλύτερη ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας χωρίς να χρειάζεται να δηλώνεις κάθε φορά τα ίδια
στοιχεία, έχεις πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σου, μπορείς να δημιουργήσεις τη δική σου wish list και να έχεις όσες διευθύνσεις παράδοσης θέλεις.
Για να γίνεις μέλος κάνεις κλικ στο “Γίνε μέλος”. Στη φόρμα που εμφανίζεται συμπληρώνεις τα στοιχεία που χρειάζονται για να δημιουργήσεις το λογαριασμό σου στο site. Τώρα μπορείς κι εσύ να αγοράσεις από το Home Market!
Η διαδικασία ανάκτησης του password είναι εύκολη. Στη φόρμα εισόδου και κάτω από το πεδίο του κωδικού, κάνε κλικ στο link “Ξέχασα το password” ή κάνε κλικ εδώ. Στη σελίδα που εμφανίζεται συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λάβεις ένα e-mail με τις οδηγίες για να δημιουργήσεις νέο password.
Στο Home Market παραγγέλνεις οποιαδήποτε στιγμή online κάνοντας κλικ στην επιλογή “Προσθήκη στο καλάθι” που υπάρχει δίπλα σε κάθε προϊόν. Επίσης μπορείς να παραγγείλεις τηλεφωνικά επικοινωνώντας μαζί μας στα τηλέφωνα 23920 32298, καθημερινά 09:00-14:00.
Από τη στιγμή που κάνεις την παραγγελία σου ενημερώνεσαι μέσω e-mail για την εξέλιξή της. Για την ακρίβεια, ενημερώνεσαι στις παρακάτω φάσεις της παραγγελίας σου:
– Όταν κάνεις νέα παραγγελία, λαμβάνεις επιβεβαιωτικό e-mail ότι η παραγγελία καταχωρήθηκε με επιτυχία
– Όταν επεξεργαστεί η παραγγελία σου και ξεκινήσει η συλλογή των προϊόντων της, λαμβάνεις νέο e-mail με τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης
– Όταν παραδοθεί η παραγγελία σου στον μεταφορέα, λαμβάνεις e-mail για τον ακριβή χρόνο παράδοσης.
Επίσης μπορείς να δεις οποιαδήποτε στιγμή την εξέλιξη της παραγγελίας μέσα από το λογαριασμό σου στο Home Market.
Μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή θέλεις στην παραγγελία σου μέχρι να παραδοθεί στον μεταφορέα. Μπορείς να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις προϊόν ή ακόμα και να αντικαταστήσεις κάποιο προϊόν που έχεις παραγγείλει. Πιο αναλυτικά, για παραγγελίες που είναι προς παράδοση:
– Σε 1-2 εργάσιμες ημέρες αλλαγές πραγματοποιούνται μέχρι και τη 10.00 της ημέρας παράδοσης,
– Σε 4-6 εργάσιμες ημέρες αλλαγές πραγματοποιούνται εντός 24 ωρών, από την ημερομηνία που δημιουργήθηκε η παραγγελία.
Θα θέλαμε ωστόσο να σου υπενθυμίσουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση σου, επιτρέπονται έως 3 αλλαγές ανά παραγγελία. Σε οποιαδήποτε περίπτωση η αλλαγή μπορεί να γίνει είτε επικοινωνώντας μαζί μας
τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail στο [email protected]. Όταν θέλεις να προσθέσεις ή να αντικαταστήσεις κάποιο προϊόν ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας αλλάζει καθώς ξεκινάει και πάλι η διαδικασία για το προϊόν που μόλις πρόσθεσες. Αναλυτικά για τους τρόπους αποστολής μπορείς να δεις εδώ.
Στο Home Market μπορείς να πληρώσεις με όποιον από τους παρακάτω τρόπους επιλέξεις:
1. Με αντικαταβολή, δηλαδή με πληρωμή σε μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σου,
2. Με κατάθεση της αξίας της παραγγελίας σου σε τραπεζικό λογαριασμό του Home Market και
3. Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
Το Home Market σου παραδίδει σε όποιο μέρος επιλέξεις εντός Ελλάδος, μέσω συνεργαζόμενων εταιριών courier ή μεταφορικής.
Στο site μας, ακριβώς κάτω από την τιμή κάθε προϊόντος, αναγράφονται οι ημέρες παράδοσης. Για την ακρίβεια:
Τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα χρειάζονται 1-2 εργάσιμες ημέρες για να παραδοθούν.
Τα προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα χρειάζονται 6-10 εργάσιμες ημέρες.
Τα προϊόντα στα οποία αναγράφεται η ένδειξη «κατόπιν παραγγελίας» χρειάζονται ως 15-20 εργάσιμες ημέρες για να παραδοθούν.
Σε καινούργια προϊόντα τα οποία αναμένονται και θα είναι διαθέσιμα σύντομα μέσα από το Home Market, υπάρχει η δυνατότητα προπαραγγελίας. Σε αυτήν την περίπτωση μπαίνεις σε λίστα προτεραιότητας.
Η χρέωση των μεταφορικών διαμορφώνεται ανάλογα με το βάρος της παραγγελίας σας και στην περιοχή σας.
Μπορείς να παραγγείλεις από το Home Market και να ορίσεις εσύ ποιος θα παραλάβει εκτός εάν έχεις πληρώσει με πιστωτική κάρτα, οπότε απαιτείται να είσαι παρών κατά την παράδοση με την ταυτότητά σου και να υπογράψεις τη χρέωση της πιστωτικής κάρτας.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή/και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, είτε επειδή αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία παραγγελίας ή εντοπίσατε πρόβλημα σε κάποιο προϊόν, είτε επειδή αλλάξατε γνώμη. Προϋποθέσεις για περιπτώσεις προβλήματος με τη διαδικασία της παραγγελίας ή το ίδιο το προϊόν:
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της home-market :
Πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή ή κατεστραμμένα κατά την μεταφορά)
Υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την home-market.
Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή-αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν με μία μεταφορική της επιλογής σας, με δική σας χρέωση στα στοιχεία της εταιρίας μας ΚΑΡΑΜΠΑΣΗΣ Ο.Ε τα οποία αναγράφονται πάνω στο παραστατικό το οποίο κατέχετε.